EZ LESZ A KEDVENC APP-OD!

Töltsd le a FRESSNAPF
INGYENES alkalmazását!

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

A 8 hetes, 3 kilós kölyökkutyám megszerezte a Histisynt levocetirizint tartalmazó allergia gyógyszeremet az asztalról, és párat megehetett belőle. 4 hely volt nyitva, de szerintem vettem már belőle én is ki, illetve egy felet megtaláltam a helyén, így szerintem max. 2 és fél szemet ehetett meg. Lehet-e ettől baja? 2 órája történt, 1 óráig nagyon aktív volt, 1 órája jóval kevésbé, de felkel azért az alvásból, ha kimegyek a szobából. Köszönöm!

2017.08.19

Állatorvos

A nyugtalanság, majd aluszékonyság a gyógyszer miatt alakulhatott ki. Érdemes ilyenkor orvoshoz vinni a kutyát, aki ha indokoltnak tartja, akkor tüneti kezelést alkalmazva segítheti a gyógyszer kiürülését a kiskutya szervezetéből.

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem