Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Jó napot kívànok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy 4 honapos csivava fajtájú kiskutyám aki 2 hete lett veszettség ellen beoltva es chipeltetve! A kiskutyám oldalán tapintható lett egy kemény dudor! Én arra gyanakszom, hogy esetleg a chip vándorolhatott le az oldalára! Lehetséges? Amennyiben igy lenne, abban az esetben jelenthet/okozhat bármilyen problémàt a későbbiekben vagy mindenképp ki kell vetetni és újat behelyeztetni? Válaszát előre is köszönöm!

2018.06.21

Állatorvos

Szerintem inkább arra a helyre adták az oltást és az injekció helyén alakult ki egy kis helyi gyulladás. Ez viszonylag gyakori dolog. A duzzanat néhány hét alatt zsugorodik, keményedik, majd felszívódik. Ha növekszik, fájdalmassá válik a terület, akkor orvoshoz kell fordulni. A chip helyeződését könnyen ellenőrizhetik egy leolvasó segítségével.

Vissza a kérdésekhez