Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Jónapot, kutyusom cukorbeteg, ez 1 hete derült ki, akkor 26 volt a cukra éhgyomorra. Tegnap már csak 8 mmol volt, evés és inzulin után 5 órával. Caninsulint kap napi 1X. Kérdésem, hogy miért nem éhgyomorra kell nézni a cukrát? Illetve kell-e változtatni napi 2X-eri beadásra? Köszönettel!

2016.07.28

Állatorvos

Kedves Gazdi!

A kutya kezelésébe látatlanban nem tudok beleszólni, ezt a rajzolt cukor görbe után tudja finomra hangolni a kezelő orvosa. A vércukrot kezdetben többször kell mérni, ez alapján történik az inzulin adagjának pontos meghatározása, később, hogy csökkentsük a stresszt, elég az inzulin hatás maximumánál mérni ami caninzulin esetén 5-6 óra, és figyelni persze a többi jelet (evés, ivás, remegés), esetleg az állat vizeletét ellenőrizni.

Üdv

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem