EZ LESZ A KEDVENC APP-OD!

Töltsd le a FRESSNAPF
INGYENES alkalmazását!

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Kedves Doktor Úr/Nő!
Van nekem egy hím aranyhörcsögöm (kb.: 1éves) és tegnap lett elvíve az állatorvoshoz mert köhögött és a szeme is összeragadt, kapott 4 db oltást és antibiotikumot, de ma arra lettem figyelmes ,hogy a feneke meg van duzzadva és ugyanúgy köhög , a fenék duzzanat mitől alakult ki? mit tegyek ? milyen ételt adjak neki? Kérem segítsen nekem.
A válaszát előre is köszönöm szépen!
Üdv.: Szandi

2014.12.11

Állatorvos

Szerintem mindenképpen beszéljen a kezelő állatorvossal, mert Ő az, aki ebben biztosan tud segíteni. Lehet, hogy az egyik injekció helyén keletkezett duzzanat. Ha jó étvágya van az állatnak és az állatorvos nem mondta, hogy bármilyen diéta szükséges, akkor úgy etesse az állatot, ahogy azt eddig tette.

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem