Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Kedves Doktornő!

Menhelyől hozott kutyusunknál giardiát állapítottak meg, hasmenése volt. Kezelések hatására a hasmenés megszünt, a hét elején megkapta második kombinált oltását. Most ismét észrevettük, hogy a széklete bár normális állagú és színű, rögtön utána egy véres cseppet is kikakil. Kedélyállapota jó, eszik, bár nem olyan habzsolva mint eddig. Kérdésem lenne, hogy ez a probléma lehet-e az oltás mellékhatása, vagy ismét gyógyszeres kezelésre szorul?
Válaszát előre is köszönöm

2016.08.21

Állatorvos

Kedves Gazdi!

Oltásnak ilyen mellékhatása nem nagyon szokott lenni. Ha továbbra se múlna el a vércsöpögtetés, vagy hasmenés kezdődne, menjenek vele felülvizsgálatra.

Üdv

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem