EZ LESZ A KEDVENC APP-OD!

Töltsd le a FRESSNAPF
INGYENES alkalmazását!

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Kedves Dr nő. Az lenne a kérdésem,hogy a cicàmnak katéter volt felrakva 2 napig,mert nem tudott pisilni.H úgyhõlyagjànak a fala megvastagodott. Màr most jobban van,kapott injekciót,csak a széklete megváltozott. Többször székel,de ,,rövidke csíkokat. Az àllaga naggyàból normális,talàn nem olyan kemény mint korábban,nem véres. Mi lehet az oka? Köszönöm a választ. Dóra.

2016.07.23

Állatorvos

Kedves Dóra! Elképzelhető, hogy a sok gyógyszer, illetve az új táp felborította a bélflóráját kicsit. (Gondolom kapott stuvit oldó tápot).

Amint rendbe lesz a cica és hozzászokik az új táphoz illetve elhagyják a gyógyszereket rendeződni fog.

Amennyiben súlyosbodna, vagy nem javul a hasmenés, menjenek vissza a kezelőorvoshoz felülvizsgálatra.

üdv

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem