EZ LESZ A KEDVENC APP-OD!

Töltsd le a FRESSNAPF
INGYENES alkalmazását!

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tiszteletem! A cicám 2 éves és 2 hete kapott a hátulsó combizmába No-spa injekciót, azóta arra a lábra lesántult. Mi okozhatta, ideget ért? Jobb-e az elülső combizmába adni? El fog-e múlni, mit lehetne adni neki, hogy gyógyuljon?
Köszönettel!

2015.09.18

Állatorvos

Sajnos ilyesmi előfordul és ezek az állapotok rendeződni szoktak. Valóban lehet, hogy az injekció szerencsétlen módon megsértett egy ideget, vagy helyi gyulladást okozott. A két hét ugyanakkor elég hosszú idő. Én azt javaslom, hogy feltétlenül mutassa meg újra állatorvosnak a cicát, aki eldönti, hogy van-e szükség gyulladáscsökkentőre vagy esetleg B-vitaminokra, esetleg antibiotikumra (ha fertőzött, gyulladt a terület). Akárhova is kap injekciót egy állat, az mindenképpen okozhat sajnos komplikációkat egyes esetekben. A cicáknál az injekciókat jellemzően bőr alá vagy a combizomba adjuk, az első végtagba szinte soha nem.

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem