EZ LESZ A KEDVENC APP-OD!

Töltsd le a FRESSNAPF
INGYENES alkalmazását!

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tisztelt Állatorvos!
Az lenne a kérdésem,hogy ma oltották be a 8 hetes cicánkat kombinált oltással.
Este jó pár órával az oltás után bágyadt,aluszékony és kicsit dölöngél.
Lehet ez az oltás “mellékhatása” hogy bágyadtabb?
Eszik és reagál a játékokra is.

Köszönettel:

Szilvi

2013.10.24

Állatorvos
Igen, ez lehet az oltás mellékhatása. Ha a tünetek még fennállnak, akkor keresse fel állatorvosát. Amikor újra oltást kap majd a cica, akkor jelezze ezt az érzékenységet, mert lehet, hogy egy másik gyártó oltóanyaga nem okoz majd tüneteket.
Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem