Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tisztelt Doktor Úr! 1 éves csivavám 1 hete kapott veszettség elleni oltást. 2-3 napig nem lehetett simogatni a annyira fájt neki az oltás környékén. Ma észre vettem rajta ott egy nagyobb duzzanatot . Lehet ez az oltástól? Fel fog szívódni? Köszönöm segítségét!

2013.05.07

Állatorvos
Igen, érzékeny kutyáknál előfordul, hogy az oltás helyén duzzanat alakul ki. Ez egy granulóma, ami lassan zsugorodik és egyre keményebbé válik, majd 3-4 hét alatt eltűnik. Ha a terület hosszan fájdalmas, melegebb, mint a környezete, a kutya nyalogatja, akkor vigyék orvoshoz a kutyát.
Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem