Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tisztelt doktor úr/nő!
Abban szeretném a segítségét kérni,hogy kb 9 éves ivartalanított husky lány kutyánkon pár napja azt vettem észre,hogy nagyon nehezen tud a hátsó lábai miatt lábraálni,csicsit meg kell “ugrania” hogy ez sikerüljön.
Menet közben is látszik,hogy valami nem stimmel a lábaival….Többször is “osszeesik” miattuk,lépcsön pedig egyáltalán nem tud felmenni.
Sajnos anyagi megfontolásbol nem tudom állatorvoshoz vinni.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítségét.

2012.12.31

Állatorvos
Sajnos ez komoly dolog, gyógyszerek nélkül nem lehet segíteni....A probléma valószínűleg gerinc eredetű. Emberi fájdalomcsillapítók közül nagyon kevés az ami mellékhatások nélkül használható. Megpróbálhat 2x1 Algopyrint adni az állatnak, de 3-4 napnál ne adja tovább (egyes állatoknál véres hányást okozhat) . A gyógyszert ne adja üres gyomorra. Ha a problémát inkább csípőfájdalom okozza, akkor többet fog segíteni a gyógyszer. Súlyosabb gerincproblémánál sajnos nem biztos, hogy hatékony lesz.
Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem