EZ LESZ A KEDVENC APP-OD!

Töltsd le a FRESSNAPF
INGYENES alkalmazását!

Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tisztelt Doktor Nő/Úr! A 4éves staffordshire terrier kutyámnak másfél hónapja vettem egy foresto nyakörvet! Rendszeresen találok benne és rajta kullancsot, tegnap a füléből és a mellső lábából is szedtem ki reggel. Az elmúlt egy héten 6db volt benne. A nyakörv 2015ben jár le tehát az sem lehet a probléma. Egy ismerősömmel egyszerre vettük és mivel az ő kutyájában nem volt kullancs a kívácsiság kedvéért 1hétre elkértem az ővét mível neki ultrahangos riasztója is van oda adta. Rátettem és két napig nem vittem a kutyámat erdős, túl füves helyekre, a 48óra leteltével mentünk a szokásos erdős sétáinkra és amíg a másik kutyus nyakörve volt az enyémen nem találtam benne kullancsot. Lehetséges, hogy rosszul lett az a termék legyártva? Mi ilyenkor a teendő? Hisz a kutya egészsége is veszélyben így és hát nem egy olcsó dologról beszélünk.

2014.04.09

Állatorvos

Igen, ilyenkor nagyon valószínű, hogy hibás a termék. Ilyenkor kapcsolatba kell lépni a Bayer cég képviselőjével és el kell mondani az észrevételét. A cég ilyenkor ad egy másik nyakörvet.

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem