Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tisztelt Doktornő!
Elnézését kérem, ismételt zavarásommal. Augusztus 11-én írtam önnek egy igen terjedelmes levelet, amire korrekt választ kaptam. A kiskutyám júniusban hagyott itt, abban a levélben leírtam, mik voltak a tünetei. A kutyusom 3 nap alatt ment, sajnos azóta sem tudok megnyugodni. Nem tudok megnyugodni, mert nem tudom, mi lehetett az ok. Akkor mint írtam, az állatorvos megtagadta a különféle vizsgálatok kérését, majd amikor már nagyon erőszakosan kértem, csinált egy ultrahangot. Kitartott az mellett, semmi baja a kiskutyámnak. Amikor szóltunk azon a bizonyos estén, nagyon rosszul van a kiskutya, annyit mondott , vigyük be reggel a rendelésre. Sajnos éjjel elhunyt. Azóta is azon töröm az eszem, mit történhetett vele. Hogy lázas volt, azt gondolom, mert ahogy lihegett, látszott a kis hasán. Előtte napokban Algopirin injekciót és még valami másik injekciót adott Neki. Mikor már nem tudtunk mit kezdeni vele, 1 szem Algopirint adtunk azon a délután! Éjszaka kezdett erősen hányni. Mivel két orvos van Dabason, így megszánt bennünket az egyik, , és könyörgésünkre kijött éjszaka,elmondtuk, az orvos előző napokban Algopirint adott neki. Ő mással nem mert segíteni, csak annyit mondott, mivel neki nincs felszerelt rendelője, ő is azt ad, az csak a fájdalmát csillapítja.Nagyobb bajt nem okozhat. Azóta is keresgélek, kutatok, a bajt keresem, Most olvastam az interneten, az a gyógyszer, ami emberre gyógyszer, állatnak méreg. Ismét felkavart , az az egy szem Algopirin tabletta amit nagy nehezen bele eröltettünk délután, nem ölhette meg? Nem tudok megnyugodni, már ott tartok, annyira bánt, miért adtam be azt az egy szem algopirint? Megkérem, tessék megnyugtatni, nem én okoztam a gyógyszerrel a kiskutya halálát. A legnagyobb baj, mindenki azt tanácsolja, ne problémázzak már rajta, engedjem el, mert bele betegszek én is, de ez nekem még sajnos nem megy. Sírva fekszek, sírva kelek. Nagyon szépen megkérem, szíveskedjen válaszolni, okoztam-e azzal az egy gyógyszerrel problémát? Megtisztelő válaszát megköszönöm. Üdvözlettel . Ica.

2016.09.11

Állatorvos

Kedves Ica!

Egy szem gyógyszerrel biztos, hogy nem okozta az állat halálát. Algopirint lehet adni kutyáknak, még ha nem is   a legjobb választás, vannak már sokkal modernebb, specifikusabb szerek, kifejezetten kutyáknak gyártva. Én is azt javaslom, hogy tanuljon az esetből,engedje el a kutyáját,és ha legközelebb állata lesz és nagy  a baj, inkább autózzanak el egy nagy klinikára, ahol minden felszerelés és szaktudás megvan, hogy ne maradjanak megválaszolatlan kérdések.

Üdv

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem