Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez
  1. Tisztelt Doktornő! Van egy 3éves tacsi kutyusom és kissé túlsúlyos. Próbálok hozzájárulni a fogyásához, csak az a probléma hogy miután megsétáltattam és hazajövünk mindig fájlalja az egyik lábát(mindig másikat) és sántít. Voltam már vele orvosnál, de azt mondta hogy a túlsúlya miatt van és adott neki csonterősítőt. De a lábfájása továbbra is fent áll. Mit kellene tennem? Van esetleg valami vitamin amit vegyek neki? Vagy majd elfog múlni a sántítás ha tudott fogyni? Csak így nem merem ráerőltetni a több mozgást..

2017.05.28

Állatorvos

Kedves Gazdi! Vegyen light eledelt és az ideális testtömegére számolja ki az adandó mennyiséget, majd abból adja a 2/3-át. Ha úgy látja, hogy hirtelen kevés neki az eledel, akkor kaphat picivel többet, egy év alatt érje el a kívánt testtömeget. Ha lefogyott, vissza lehet térni a lábproblémára, de addig is kapjon zöld kagyló kivonatot tartalmazó tablettát.

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem