Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Tisztelt Dr!
A cicámnak begyulladt a szeme elvittem állatorvoshoz aki Tobradex szemcseppet írt fel neki, úgy tűnt helyrejött, de most kb. másfél hónap múltán újra hunyorog és a bal szemét dörgöli. Az állatorvos újra a Tobradexet, javasolta. Azt szeretném kérdezni nem baj-e, a tobradex miután szteroid tartalmú, ilyen rövid időn belül? Vagy inkább a Tobrex? Lehet-e, hogy valamilyen belső betegség okozza a problémát?
Köszönöm a válaszát.

2015.12.17

Állatorvos

A szteroidoknak jóval kevesebb mellékhatásuk van, ha csak helyileg alkalmazzuk őket, ezért emiatt ne aggódjon. Beszéljen állatorvosával, én vizsgálat nélkül nem szívesen szólnék bele a kezelésbe. Reméljük nincsen háttérbetegség, hanem csak szerencsétlen véletlen és a cica érzékeny szeme okozza a visszatérő problémát. Nyilván, ha állandóan visszatérő tüneteket észlelünk, akkor alaposabb vizsgálatra is szükség lesz (pl.: mikrobiológiai vizsgálat).

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem