Tegyen termékeket a bevásárlólistára, nyomtassa ki és hozza el az áruházba, hogy biztosan ne maradjon ki semmi. A bevásárlólistára tett termékeket a weboldalon nem lehet megvásárolni.

Állatorvos válaszol

Vissza a kérdésekhez

Üdvözlöm!

Múlt héten szombaton vittük el a 7 éves cicámat állatorvoshoz, mert 3-4 napja minden nap egyszer, átlátszó habosat hányt. Ő akkor adott neki egy injekciót, és quamatel mint írt fel. Aznap meg másnap nem is hányt, majd hétfőn megint hányt. Akkor megvettük neki a gyógyszert, azóta kap egy felet reggel meg egy felet este. Viszont két napja nem eszik. Vettem neki száraz tápot érzékeny gyomrú cicáknak abból evett, meg aztán ivott is sokat, tegnap adtam neki tejet, abból is sokat ivott, de ma reggel már a cica kolbászt is alig akarta megenni. Viszont hányni nem hány. Mivel az állatorvos mondta, hogy két felső fogát ki kell húzni, mert kezd neki begyulladni az ínye, a mai evéséből én inkább arra gyanakszom, hogy a foga fájhat. De félek, hogy valami nagyobb baja lehet. Lehet ilyet külön kérni, hogy ne tapogasság a pocakját, mert az nem érzékeny, hanem valami mélyrehatóbb vizsgálatot csináljanak nála? Mi lehet egyáltalán a baj?

köszönöm!

2015.04.07

Állatorvos

Mindenképpen beszélje ezt meg a kezelő állatorvossal. Előfordulhat olyan is, hogy egy gyógyszer vált ki étvágytalanságot. Előfordulhat, hogy szőrgombócoldó pasztára van szükség. Ha a hányás nem múlik el, akkor mindenképpen komolyabb vizsgálatokra van szükség (vérvétel, röntgen, hasi ultrahang). Sokféle betegség tünetei között szerepel a hányás. Fontos kideríteni azt is, hogy nincsen-e valami idegentest (lenyelt tárgy) a cica gyomor és bélcsatornájában.

Vissza a kérdésekhez

Ez a weboldal cookie-kat használ. Részletes tájékoztatástért kérjük, kattintson az Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat-ra. A weboldalon történő további böngészéssel Ön hozzájárul a cookie-k használatához.

Megértettem