Ingyenes szállítás 14 990 Ft feletti megrendelés esetén | A megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül az otthonodban

Széchenyi 2020

GINOP Plusz-3.2.1-21

A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült.



Kedvezményezett neve: Fressnapf-Hungária Állateledel és Felszerelés Nagy- és Kiskereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

Támogatási összeg: 132 főre legfeljebb 8150000 Ft

Kieső munkaidőre járó bértámogatás: 132 főre legfeljebb 4537568 Ft

Támogatás intenzitása: 50 %

Projekt várható befejezési dátuma: 2022.11.07

Projekt azonosító száma: 10151/36/00101



A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:

KÉPZÉS CÍME:

Gyalogkíséretű targonca-kezelői képzés

 

KÉPZÉS CÉLJA:

A szakképesítés munkaterületéhez tartozó legjellemzőbb munkakörök, foglalkozások betöltéséhez szükséges kompetenciák elsajátítása. A cél elérése érdekében el kell sajátíttatani a munkakörben elvégzendő feladatokat, ki kell alakítani az azokhoz szükséges tulajdonságokat (alkalmazott szakmai ismeretek, szakmai készségek, képességek, személyes, társas és módszerkompetenciák.

 

KÉPZÉS TARTALMA:

Általános munkavédelmi és elsősegély- nyújtási ismeretek

Általános üzemeltetési és technológiai ismeretek

Szakirányú gépspecifikus ismeretek (3312 -Gyalogkíséretű targonca)

Munka-és balesetvédelmi ismeretek (33]2 -Gyalogkíséretű targonca)

Gépkezelési gyakorlat (3312-Gyalog- kíséretű targonca)

 

 

KÉPZÉS CÍME:

Vezetők fejlesztése (24 óra)

 

KÉPZÉS CÉLJA:

Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy

vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetőit kompetenciáit gazdagítják.

 

KÉPZÉS TARTALMA:

A vezetés fogalma, értelmezései

Vezetői viselkedésformák: formális és informális hatalom, humán erőforrás szemléletű vezető, utasító vezető

Milyen a hatékony vezető? Általános jellemzők

Stílus elmélet: klasszikus vezetői stílusok: demokratikus, autokratikus, laissez-faire

Tulajdonság-elmélet: kezdeményezőképesség, intelligencia, önbizalom és magabiztosság, helikopter-szemlélet

Típus-elmélet: dzsungelharcos, játékos, szervezeti ember, mesterember

Kontingenciaelméleti: feladat környezet, a feladat, a vezető és a beosztottak tényezőinek vizsgálata

A Helyzetfüggő vezetés elméletet és gyakorlati alkalmazhatósága.

A Helyzetfüggő vezetés gyakorlása szituációs gyakorlatokon keresztül.

A vezetői kommunikáció ismérvei, eltérése a munkatársi kommunikációtól, sajátosságai a mindennapokban. Kerülendő és ajánlott kifejezések.

 

KÉPZÉS CÍME:

Vezetők fejlesztése: együttműködés és kommunikáció

 

KÉPZÉS CÉLJA:

Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják. Az alábbi területek fejlesztése a cél:

  • együttműkődésfejlesztés és csapatépítés
  • konfliktuskezelés
  • kommunikációs technikák

 

KÉPZÉS TARTALMA:

Vezetői folyamatok: a vezető szerepe az együttműködés

kialakításában és fejlesztésében, a csapat építésében. (A vezetés fogalma, értelmezései)

Hogyan épít közösséget a vezető?

Közös feladat a résztvevői csapatban lévő együttműködési potenciál és együttműködési technikák feltérképezésére. A feladat

tanulságainak átvitele a mindennapi életre, következtetések és

cselekvések megfogalmazása.

Csapatépítő gyakorlatok, melyeket a vezető is alkalmazhat a saját munkatársai körében -kipróbálás és értelmezések.

Együttműködési kódex készítése

A csapatfejlődés fázisai és a fázisok jellemzői

Konfliktuskezelési gyakorlatok: a konfliktusok forrásai, fajtái, szintjei, konfliktuskezelési módok (az 5 konfliktuskezelési mód elemzése,

gyakorlati alkalmazásának megkeresése).

Hogyan lesznek előrevivőek a konfliktusok? A win-win helyzet

kialakítása.

Elkerüljük vagy kezeljük a konfliktust? Mit nyerünk a konfliktusokból?

Kommunikációs technikák az együttműködés elősegítésére:

  • asszertív kommunikáció
  • kommunikációs stílusok
  • én-üzenetek
  • erőszakmentes kommunikáció
  • tükrözés, átkeretezés
  • kérdezéstechnikai alapok

Nehéz emberek kezelése, kommunikáció problémás ügyfelekkel.

Ügyfélkommunikációs gyakorlatok.

 

KÉPZÉS CÍME:

Vezetők fejlesztése - vezetői önismeret

 

KÉPZÉS CÉLJA:

Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják, különös tekintettel a vezetői önismeretre és vezetői identitására.

 

KÉPZÉS TARTALMA:

A vezetés fogalma, értelmezései

Vezetői viselkedésformák: formális és informális hatalom, humán

erőforrás szemléletű vezető, utasító vezető

Milyen a hatékony vezető? Általános jellemzők

Stílus elmélet: klasszikus vezetői stílusok: demokratikus, autokratikus, laissez-faire

Az önismeret jelentése és jelentősége, fejlesztésének lehetőségei

Johari ablak megismerése és kitöltése

Vezetői életúttérkép kitöltése és közös feldolgozása.

Vezetői erőforrások összegyűjtése.

Szimbólumok használata a saját vezetői identitás megfogalmazásában.

Saját vezetői történet felépítése, kidolgozása.

 

KÉPZÉS CÍME:

Angol nyelvi képzés

 

KÉPZÉS CÉLJA:

A képzési programban megjelölt idegen nyelvi kompetenciák elsajátítása.

 

KÉPZÉS TARTALMA:

Nyelvtani, nyelvhasználati követelmények:

Ige+névmás tárgy esete+to+főnévi igenév

She told George to be a good boy.

Függő beszéd (say és teli)

George told Grandma he was only a /itt/e boy.

Szóképzés: melléknevek, szinonimák, ellentétpárok

Melléknevek sorrendje

Mód határozók

Helyhatározók prepozíciókkal

Összehasonlítások

Feltételes mód:ígéretek, fenyegetések, figyelmeztetések Modális segédigék: bizonyosság

Időhatározói mellékmondatok:

  • jelenidővel
  • if vagy when, until as soon as, after, before

Általános nyelvi készségfejlesztés. szókincs. témakörök. civilizációs ismeretek:

Városok, falvak, lakókörnyezet

Nevezetességek

Helyi szokások

Természeti leírások

Különböző sportágak

Étkezések, étkezési szokások

Tipikus angolszász ételek, receptek

Lakásbérlési lakásvásárlási sajátosságok

Éghajlati jellemzők

Kommunikációs célok:

- bemutatkozás és mások bemutatása

- érdeklődés kifejezése

- egyszerű társalgás kezdeményezése, fenntartása és befejezése számára ismerős témákban

- javaslatok, reagálások

- érzelmek kifejezése, azokra reagálás: meglepetés, boldogság, szomorúság, érdeklődés, közömbösség

- vendéglátás: vendégek fogadása, kínálás, elfogadás

Telefonbeszélgetések megkezdése és befejezése

- egyszerű, tényszerű információ megszerzése és továbbadása

- részletesebb információ megszerzésére

- részletes instrukciók kérése és követése

- munkája során előforduló helyzetekben egyszerű, begyakorolt fordulatokkal kommunikáció fenntartása telefonon

- világos beszéd követése, időnként egyes szavak és fordulatok ismétlése

Megbeszélések

- feladataihoz tartozó, világosan megfogalmazott instrukciók értelmezése

- munkájához kapcsolódó témák lényegének leírása

- gondolatok lineáris összekapcsolása

- ismerős témával kapcsolatos megbeszélések fő pontjainak jegyzetelése

- több forrásból származó rövid információ összekapcsolása és azok valaki más számára történő összefoglalása egyszerűen (minutes)

Információcsere

- részletes beszámoló élményekről, érzésekről, reakciókról

- váratlan események elmesélése

- munkával, ismerős üzleti témával kapcsolatos szövegek, dokumentumok értelmezése

- elintéznivaló ismertetése, változások leírása

- az elmondottak követése, szükség esetén az elhangzottak megismétlése a kölcsönös megértés érdekében

- lehetséges megoldásokkal vagy teendőkkel kapcsolatos vélemény és reakció kifejezése, érvekkel és magyarázatokkal

- teendők meghatározása, módosítása

- információ ellenőrzése írásban, problémákra való rákérdezés, problémák elmagyarázása elfogadható pontossággal

- egyszerű, közvetlen fontosságú információt közlő vagy kérő levél, feljegyzés megírása

 

KÉPZÉS CÍME:

Csapatépítés: a csapat együttműködésének fejlesztése

 

KÉPZÉS CÉLJA:

A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi, közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A képzésen részt vevő képes legyen azonosítani a csoportszerepeket, érzelmeket, szükségleteket, működő kommunikációs stratégiákat és az együttműködés egyértelmű jeleit.

 

KÉPZÉS TARTALMA:

Az együttműködés minőségét befolyásoló tényezők, a csoporton belüli együttműködés alapjai

Az együttműködő magatartás jellemzői és jelei a csoportban

A csoport és a csapat közötti különbségek

A kommunikáció fontossága a csapat együttműködésében

A csapaton belüli szerepek befolyásoló ereje, a dinamika kialakításában játszott szerepe.

Érzelmek és szükségletek a csapaton belül

Minden témára vonatkozó módszertani tartalom: szituációs játékok és kihívást jelentő feladatok közös megoldása és feldolgozása (Kolb tapasztalati tanulás modelljét alkalmazva a gyakorlatban).